Krótko o pozycjonowaniu

Zamów pozycjonowanie stron na seo4.net.

Istnieją trzy popularne sposoby pozycjonowania:
– pozycjonowanie okresowe,
– pozycjonowanie Long Tail, czyli na tzw. długi ogon,
– pozycjonowanie lokalne.

Pozycjonowanie okresowe

Pozycjonowanie okresowe pełni szczególną funkcję przed okazjonalnymi albo cyklicznymi wydarzeniami, takimi jak Zielone Świątki, finały Pucharu Świata w piłce nożnej czy Dzień Dziecka. Ten wariant pozycjonowania będzie szczególnie skuteczny, jeżeli popularna w danym czasie fraza zostanie odnaleziona i użyta odpowiednio wcześniej. Zwykle pozycjonowanie okresowe wykorzystywane jest w branży turystycznej i gastronomicznej. Przeważnie trzeba zacząć je na osiem do dziesięciu tygodni przed interesującym nas wydarzeniem, ażeby wyszukiwarka Google zdążyła zaindeksować nową albo zmodyfikowaną treść witryny.

Pozycjonowanie na tzw. długi ogon (Long Tail)

Drugi model pozycjonowania to trafne i przetestowane wyjście dla posiadaczy niskich budżetów na reklamę. Dzięki poprawnemu doborowi fraz, nie tylko uda się wejść w niszę związaną z wybraną branżą, ale też stawki za reklamę w Google Adwords ulegną sporej redukcji. Pozycjonowanie Long Tail to także znacznie mniejsza konkurencja. Kluczowe jest także to, że rośnie tendencja do wpisywania rozbudowanych zapytań w wyszukiwarkach.
Przykłady pozycjonowania Long Tail:
– buty sportowe Adidas Hard Court czarne sklep online,
– golarka Eldom MT500 szara,
– smartfon LG G6 biały.
Pozycjonowanie na długi ogon jest niesłychanie ważne zwłaszcza dla sklepów online. Za pomocą tego rodzaju fraz, sklepy posiadające w swoim asortymencie nader szeroką ofertę artykułów mogą efektywniej zdobywać wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania.

Pozycjonowanie Lokalne

W pozycjonowaniu tego rodzaju kluczowe jest dołączenie do frazy nazwy konkretnej lokalizacji.
W pozycjonowaniu lokalnym można uwzględnić przeważnie:
– miejscowość (np. “klub fitness Kraków”)
– dzielnicę (“sklep odzieżowy Widzew”)
– państwo (“producent obuwia Polska”)
Pozycjonowanie lokalne świetnie zda egzamin w działaniach dla podmiotów lokalnych, które kierują swój asortyment tylko do klientów rezydujących w konkretnym regionie. Taka strategia pozycjonowania jest preferowania też wtedy, gdy przedsiębiorstwo ma niewiele finansów na promocję i nie ma możliwości konkurować na frazy niezawierające dopasowania regionalnego, np. zamiast “nauka gry na gitarze“, to “nauka gry na gitarze Kraków”.

Dane adresowe:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: info@seo4.net