Organizacja targów, kreowanie wizerunku marki – co zlecisz agencji reklamowej?

Złóż wizytę w agencji social media Kraków - tu uzyskasz rzetelną pomoc specjalistów.

Gdy prowadzi się firmę, niezależnie czy zajmujemy się produkcją, świadczeniem usług czy dystrybucją, działania marketingowe winny stanowić istotny element kreowania rozpoznawalności marki. Duże przedsiębiorstwa oraz korporacje stać na organizację i opłacanie swoich działów ds. reklamy, jednak niewielkie biznesy, które z rzadka przeprowadzają akcje promocyjne, na ogół korzystają ze wsparcia zewnętrznych agencji reklamowych.

Co warto zlecić agencji reklamowej?

Agencja marketingowa to ekipa twórczych specjalistów z wieloletnim doświadczeniem, mających wiele umiejętności z zakresu branży reklamowej. Dzięki współpracy z zawodowcami znakomicie orientującymi się zarówno w zakresie tradycyjnych mediów, kampanii promocyjnych w internecie (social media, animacje i filmy viralowe), jak i grafiki użytkowej (także DTP), agencja reklamowa zapewnia klientom kompleksową obsługę. Młode firmy mogą liczyć na opracowanie pełnej identyfikacji wizualnej wraz z księgą logotypu i projektami akcydensów (wizytówki, obwoluty czy papier firmowy), a te które posiadają już własne logo mają pewność, iż będzie ono poprawnie zastosowane w trakcie projektowania materiałów reklamowych – plakatów, billboardów, ulotek czy stoisk targowych. Agencja reklamowa pomoże też stworzyć ciekawe, unikatowe teksty na stronę www zleceniodawcy, jak również zaplanuje strategię komunikacji z klientami za pośrednictwem najpopularniejszych mediów społecznościowych, takich jak Facebook, Instagram i Twitter.

Kiedy należy rozważyć współpracę z agencją marketingowa?

Usługi świadczone przez agencje reklamowe adresowane są w głównej mierze do firm, które nie dysponują własnym działem promocji. Nie znaczy to jednak, że to jedyny model współpracy. Praca agencji w szeregu przypadków polega na udzieleniu wsparcia istniejącemu już w firmie działowi ds. reklamy i marketingu. Przykładowo, jeśli nie ma on praktyki w organizacji spotkań z klientami, targów czy sympozjów wymagających zazwyczaj wielopoziomowego planowania, takie zadania można powierzyć zewnętrznej agencji reklamowej. Może ona też posłużyć za narzędzie wspomagające budowę zżytego ze sobą i wykwalifikowanego zespołu pracowników – należy powierzyć jej opracowanie programu kursów czy też zorganizowanie wyjazdu integracyjnego. Na rynku działają dziesiątki agencji reklamowych, trzeba jednakże decydować się na współpracę z tymi, które zapewniają dostęp do znacznego grona wykwalifikowanych specjalistów. Pozwala to na zlecenie wszystkich przedsięwzięć reklamowych jednej agencjii w rezultacie – większą kontrolę nad spójnością kampanii i wizerunku firmy.

Dane adresowe:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków

Mob.: + 48 733-378-564
E-mail: agencja@k-myk.pl