Wybór dobrej agencji SEO – Google podpowiada czym się kierować

Skieruj się w to miejsce, jeżeli szukasz więcej informacji o tym, jak rozpoznać dobrą firmę SEO.

Kiedy prowadzisz swój biznes i zakładasz dla niego stronę www, niewątpliwie po czasie myślisz nad tym, co zrobić, by wyświetlała się ona pierwszej stronie rezultatów wyszukiwania. To oczywiste przecież, iż w XXI w. widoczność w internecie jest jednym z warunków sukcesu, ponieważ to właśnie stąd gros klientów po raz pierwszy dowie się o twojej działalności. Jak wobec tego wybrać rzetelną firmę SEO? Należy skorzystać z podpowiedzi profesjonalistów, a najlepiej samego Google.

Google radzi, jak rozpoznać solidną firmę SEO

Nie można zaprzeczyć, iż cały sektor SEO, to znaczy działań związanych z optymalizacją stron www pod kątem wyszukiwarek, zaistniała i bezustannie rozkwita właściwie tylko za sprawą Google. Pomimo obecności licznych opcji, jak między innymi DuckDuckGo, Bing bądź Yahoo, nadal najistotniejsze są pozycje uzyskane w wyszukiwarce potentata z Mountain View. Każdy więc, kto stara się pozyskać widoczność w internecie, powinien zapracować na swoje miejsce w top 10 w Google. W przypadku usług, w których konkurencja jest mocna, zwykle jest to nieosiągalne bez doradztwa ekspertów z firmy SEO. Google zdecydowało się pomóc tym, dla których idea optymalizacji stron jest kompletną nowością, i przyszykowało krótki kurs, jak znaleźć solidną agencję SEO.

Kluczowe cechy solidnej agencji SEO

Pracownica Google z ponad 10-letnim stażem klarownie tłumaczy, jak poznać solidną agencję SEO, wymieniając wśród najważniejszych cech między innymi:

  • rozpoczęcie pozycjonowania i optymalizacji od szczegółowego audytu strony,
  • umiejętność estymacji czasu oraz budżetu niezbędnego do wykonania planowanych wdrożenia,
  • zapewnienie stronie wsparcia technicznego oraz prowadzenie działań nad zwiększeniem jej użyteczności,
  • transparentność odnośnie podejmowanych działań, np. poprzez permanentny dostęp do statystyk strony oraz comiesięczne raportowanie,
  • zapewnienie witrynie wsparcia technicznego i prowadzenie działań nad zwiększeniem jej użyteczności,
  • dbałość o całościową widoczność strony www, a nie wyłącznie pozycjonowanie w wyszukiwarce na pojedyncze słowa kluczowe.

Pracownica firmy Google zaznacza też, że rzetelna firma SEO w żadnym razie nie obieca fenomenalnych wyników z dnia na dzień, bo optymalizacja strony internetowej jest procesem długotrwałym, często dającym wymierne rezultaty najczęściej po paru miesiącach działań.